Heim » Uncategorized » Tv – rett og slett

Tv – rett og slett

Flott! Fått ein ny tv. Og ikkje kva slags helst tv, ein samsung ES8005, det er vist 3D. Og ikkje nokk med det er det ein 55 tomma. OMG, den e drit stor.

Det er så vidt eg klarar å sjå på tven. Tven er for stor rett og slett. Det har oppstått mange nye problem som eg ikkje er vandt til. For det fyrste, eg må finne nye stillingar. For sofaen dekker 1/3 av tven no. Kva må til her? Sitte på puter kanskje?  For eit dilemma. For det andre er eg nødt å begynne med å bruke briller kvar gang eg ser på tv. Ugg. Dette fordi eg er langsynt. Tven står 2 meter fra meg sr jo ikkje noke. For det tredje, tven er ein smart tv. Du kan jo bruke den til alt, og då meina eg alt. Internett, film, spel og fitness. Tven vil at du skal trene med den. Heilt sjuke tilstandar for tida.  Tven har til og med kamera, og for at ein kan bruke den så har den ansiktsgjennkjenning om ein vil gjere nokre forandringar. Itilegg så fekk vi med oss ein tab. Og ja ein tab som er da enda eit leikebrett. Og fra av å ha 5 kontrollar så har vi 1 som kan kontrollere alle. Vanvittig kult? Men trenge eg kontrollen? Nei egentlig ikkje, for eg kan bruke kroppsspråket og vise til tven kva eg vil.

Seier eg «slå på tv», så gjer den faktisk det. Heilt utruleg, eg kan fortsatt hukse mormor sin tv som ho hadde. Det var ein ordentlig kassetv.

Sjekk forskjellen

Dagens tv og 1970 talets tv.

6599-samsung-es80051970s

 

Ja det er dagsproblem det. Planen er å flytte tven til andre sida. Og det i seg sjølv er jo eit prosjekt. Då må ein jo ommøblere heile stova. Kvifor skal eit produkt forandre heile livet?

Legg att eit svar

